Błędy żywieniowe powodujące tycie – zapisz je sobie

tycie

by admin
0 comment
Błędy powodujące tycie – zapisz je sobie

Według najnowszych badań ponad sześćdziesiąt procent amerykańskiego społeczeństwa ma nadwagę lub otyłość. Liczby te są alarmujące, ponieważ otyłość jest coraz większym problemem zdrowia publicznego.

regularność posiłkówJest to również kosztowne – każdego roku otyłość prowadzi do miliardów dolarów na rachunkach medycznych i utraty produktywności.

Ponadto otyłość powoduje problemy wewnętrzne i zewnętrzne, takie jak choroby serca, cukrzyca, rak i zapalenie stawów.

Aby pomóc w walce z tą epidemią, musimy dostarczać naszym czytelnikom wnikliwych informacji o tym, jak schudnąć. 


Przede wszystkim ci, którzy często doświadczają niepowodzeń w odchudzaniu, popełniają te same błędy. Zwykle są impulsywni, jeśli chodzi o wybór jedzenia i wielkość porcji.

Mają też trudności z trzymaniem się planu odchudzania. Typowe pułapki dla osób zmagających się z otyłością to pomijanie posiłków, przejadanie się i spożywanie niezdrowej żywności.

tkankę tłuszczowąPonadto mają tendencję do wykonywania mniej niż zalecana ilość. Te zachowania prowadzą do niepowodzeń w odchudzaniu, ponieważ są nieskuteczne i szkodliwe dla zdrowia.

Żyjesz bez odpowiedniego  ruchu

Jeśli chcesz odnieść sukces w utracie wagi i utrzymaniu nowej sylwetki, powinieneś przyjąć realistyczny sposób myślenia.

Powinieneś spodziewać się, że po drodze popełnisz błędy, ale możesz się z nich uczyć i iść naprzód na swojej drodze do zdrowszego siebie. Na przykład, jeśli przejadasz się jednym posiłkiem, wyciągnij z tego wnioski i zjedz mniej następnego dnia na śniadanie.

odkładania tkanki tłuszczowejWkrótce przekonasz się, że nie chcesz jeść tak dużo, jak przed rozpoczęciem tego planu zdrowego odżywiania. Poświęć też każdego dnia czas na ćwiczenia, aby Twoje ciało funkcjonowało na najwyższych obrotach, a umysł był skupiony na osiąganiu celów.

Jedną z rzeczy, która powstrzymuje większość ludzi przed osiągnięciem celów związanych z odchudzaniem, jest spożywanie niewystarczającej ilości energii (żywność) energia.

Spożywanie mniejszej ilości energii niż potrzebujesz powoduje, że organizm spowalnia metabolizm i magazynuje energię w postaci tłuszczu.

Brak spożycia wystarczającej ilości energii nazywany jest deficytem kalorii; jedzenie za dużo nazywa się nadmiarem kalorii. Aby uniknąć spowolnienia metabolizmu podczas odchudzania, musisz jeść mniej energii niż potrzebujesz każdego dnia.

palenie papierosówMożesz to zrobić, jedząc strategicznie podczas dni deficytu lub ćwicząc podczas diety odchudzającej.

Możesz też robić jedno i drugie na raz — to tak zwany trening hybrydowy lub strategia hybrydowa jedzenie + ćwiczenia + optymalizacja ciała. 


Wsparcie ze strony innych zwiększa pewność siebie w dążeniu do podobnych celów. Można to zrobić poprzez dzielenie się osobistymi doświadczeniami z innymi lub pisanie o tym, jak przezwyciężyłeś przeszkody napotykane przez innych w artykułach lub książkach przeznaczonych do użytku publicznego.

Pomaga to innym uczyć się na doświadczeniach innych ludzi, aby nie musieli przechodzić przez to, czego doświadczyli inni w ich podróży do zdrowszego siebie.

odpowiednia dieta

Uwielbiasz pić piwo i słodkie napoje

Wraz z wiekiem wzrasta liczba spożywanych przez nas słodkich napojów. Napoje te są bogate w cukier i są związane z cukrzycą.

Jednak uczniowie piją słodkie napoje, takie jak napoje gazowane i soki owocowe, aby zachować zdrowie. Dietetyczne napoje gazowane nie mają żadnych korzyści zdrowotnych, ale zawierają mniej kalorii niż zwykłe napoje gazowane.

W związku z tym zmniejszenie liczby spożywanych przez studentów słodkich napojów może pomóc im schudnąć.

Lekarze odkryli, że spożywanie napojów suropy wiąże się z cukrzycą. Badania pokazują, że ludzie, którzy piją dużo tych napojów np piwo, zapadają na cukrzycę częściej niż ci, którzy tego nie robią. Ponadto picie słodzonych napojów wiąże się również z przyrostem masy ciała i nadmiernym magazynowaniem tłuszczu.

tkance tłuszczowejWynika to z faktu, że słodzone napoje podwyższają poziom insuliny w organizmie; kiedy poziom insuliny jest wysoki, tłuszcz może gromadzić się w organizmie.

Aby zmniejszyć liczbę słodkich napojów spożywanych przez uczniów, niektóre szkoły zakazały ich wstępu do kampusu.

Inni zastąpili je stacjami wodnymi na kampusie, aby uczniowie mogli się nawodnić bez uprzedniego kupowania słodyczy.

Szkoły oferują również swoim uczniom napoje dietetyczne z opcją o obniżonej kaloryczności dla tych, którzy próbują schudnąć. Nawet nauczyciele na swoich lekcjach zaczynają zastępować słodkie przekąski zdrowymi warzywami.

 

Za dużo jesz przetworzonych posiłków

Problem ze zdrowym jedzeniem polega na tym, że ludzie nie robią tego regularnie. Jedzą zdrowo tylko wtedy, gdy są na diecie lub gdy są zbyt zajęci, aby gotować posiłki. Wiele razy ludzie jedzą przetworzoną żywność, nie zdając sobie z tego sprawy.

zażywanie narkotykówMa to wpływ na ich zdrowie, ponieważ nie czerpią korzyści ze zdrowego odżywiania. O wiele łatwiej jest dobrze się odżywiać, gdy ma się czas na samodzielne przygotowywanie posiłków.

Aby poprawić swoje zdrowie, musisz regularnie spożywać więcej zdrowej żywności. Zdrowe odżywianie zmniejsza ryzyko chorób i poprawia samopoczucie, jednocześnie poprawiając jakość życia.

O wiele łatwiej jest dobrze zjeść, gdy masz czas na samodzielne przygotowywanie posiłków.

Niestety, wiele osób je dobrze tylko wtedy, gdy są na diecie lub są zajęte pracą poza harmonogramem i jedzą poza domem przez większość czasu.

soli mineralnychDlatego istnieje duża zaleta udostępniania większej ilości przetworzonej żywności po dogodnych cenach w naszym codziennym życiu/dieta bogata w przetworzoną żywność konsumowalną/zamożność numer jeden/styl życia/.

Stres – kortyzol powoduje tycie.

Stres to coś, z czym każdy musi sobie radzić. Jednak nie wszyscy rozumieją, jak stres wpływa na ich organizm i jak go unikać.

Wielu osobom wydaje się, że poradzą sobie ze stresem, jednak w rzeczywistości mogą one mieć negatywny wpływ na ich zdrowie. Główną przyczyną przybierania na wadze jest kortyzol – hormon wytwarzany w wyniku stresu. W tym eseju przyjrzymy się wpływowi stresu na organizm i omówimy sposoby na obniżenie poziomu stresu.aktywność fizyczną

Kiedy jesteś w stresie, twoje ciało zaczyna wytwarzać hormon zwany kortyzolem. Kortyzol podnosi ciśnienie krwi i poziom cukru we krwi oraz przyspiesza wzrost mięśni.

Dodatkowo powoduje powiększanie się komórek tłuszczowych. Ponadto badania wykazały, że gdy ludzie są pod wpływem stresu, temperatura ich ciała wzrasta.

Ten wzrost temperatury ciała powoduje utratę większej ilości kalorii. Zasadniczo nasze ciała reagują na stres, gromadząc tłuszcz i zwiększając metabolizm. W konsekwencji, kiedy jesteś pod wpływem stresu, trudniej jest ci schudnąć.
Stres jest pozytywnym czynnikiem, gdy jesteś pod presją. Jednak może to być negatywny czynnik, gdy nie jesteś zajęty – lub gdy presja się kończy.

aktywność fizycznaSmutny scenariusz w pracy może sprawić, że pod koniec dnia przejadasz się. Ponadto wysoki poziom stresu może zwiększyć ryzyko zachorowania.

Możesz również mieć problemy ze snem i doświadczać poważnych bólów głowy.

Dlatego stres społeczny lub emocjonalny nie zawsze jest szkodliwy, ale główne czynniki stresogenne mogą u niektórych osób powodować poważne problemy zdrowotne.

Za mało pijesz wody i złą wodę

ilość tkanki tłuszczowejWoda jest niezbędna do życia; wspomaga funkcjonowanie organizmu i utrzymuje środowisko w czystości. Ludzie piją za mało wody i złą wodę. Dużo też spalają.

Utrzymywanie świeżej wody jest niezbędne dla zachowania zdrowia. Poniższe fragmenty wyjaśniają, jak pić wodę i unikać problemów.
Woda jest ważna dla utrzymania funkcji organizmu.

Utrzymuje ciało w zdrowiu i czystości. Transportuje również niezbędne składniki odżywcze do narządów wewnętrznych. Dodatkowo chłodzi ciało podczas upałów. Ludzie spalają dużo wody, nie zdając sobie z tego sprawy. To dlatego, że ich ciała jej potrzebują, ale nie uzupełniają jej w wystarczającym stopniu.

błędy żywieniowe
Woda podtrzymuje życie, ponieważ utrzymuje ciało w zdrowiu. Jednak niewystarczające picie powoduje problemy zdrowotne.

Niewystarczające picie wody powoduje odwodnienie, które prowadzi do problemów zdrowotnych.

Niewystarczająca ilość wody powoduje niewydolność narządów spowodowaną rozwojem bakterii. Niewystarczające picie wody powoduje gromadzenie się tkanki tłuszczowej w narządach wewnętrznych z powodu niewystarczającego oczyszczenia.

Niewystarczające picie wody powoduje problemy skórne, takie jak trądzik, suchość i egzema. Niewystarczające picie wody powoduje między innymi osłabienie, zmęczenie, ból głowy, zawroty głowy i słabą pamięć.

You may also like