Narciarski Dekalog FIS policyjne patrole narciarskie na stokach

Narciarski Dekalog FIS

by admin
0 comment
Narciarski Dekalog FIS

Policyjne patrole narciarskie na stokach. Narciarski Dekalog FIS

Podczas jazdy na nartach duża liczba osób często doznaje obrażeń i wtedy działa patrol narciarski. Niektórzy z rannych narciarzy zwykle nie są wystarczająco dobrze przygotowani fizycznie, inni są tylko częścią wypadku spowodowanego przez silne siły natury, takie jak lawiny. 

toru jazdyNiektórzy ludzie są zapalonymi narciarzami, którzy jeżdżą na nartach backcountry w niebezpiecznym terenie, takim jak lodowce, skały i lasy. Warunki pogodowe, które mogą się zmienić w mgnieniu oka, są również wielkim wrogiem freeriderów.

Narciarski patrol to organizacja, która ratuje ludzi schwytanych w głębokim śniegu, ludzi, którzy spadli z klifów, lub innych rannych, nie tylko w terenie, ale także na zwykłych stokach. 

W zależności od lokalizacji rannego mężczyzny, patrol narciarski korzysta z różnych środków transportu. Zwykle korzystają z skuterów narciarskich, saneczkarstwa, ratraka lub helikoptera. Patrol narciarski sprawdza również teren, zanim narciarz wyruszy na śnieg. Patrole narciarskie są bardzo dobrze wyszkoleni, aby prawidłowo działać w lawinach i innych niebezpiecznych sytuacjach.

międzynarodowej federacji narciarskiej fisPromują bezpieczeństwo na nartach. Jeśli szukasz pracy w patrolu narciarskim, uzyskaj informacje w ośrodkach narciarskich w swoim kraju.

Powinieneś być ratownikiem medycznym, ale pożądane jest również, aby być dobrym narciarzem. Możesz być opłacanym członkiem lub wolontariuszem; To zależy od twoich umiejętności i zaangażowania. 

W zależności od ośrodka narciarskiego może być wymagane posiadanie różnych poziomów narciarskich, co jest zgodne z trudnością górskiego terenu.

Kandydat na patrol narciarski musi łatwo przejechać całą górę i zarządzać wszystkimi rodzajami terenu na tej górze. W niektórych obszarach musisz zdać test narciarski, aby ustalić, czy jesteś gotowy do wykonania tej poważnej pracy. 

Policyjne patrole narciarskie na stokach

tor jazdyZanim w ogóle pomyślisz o dołączeniu do jakiegokolwiek treningu patrolu narciarskiego, musisz zadbać o doskonałą kondycję fizyczną. Musisz zwiększyć swoją kondycję i wytrzymałość, aby nie zostać rannym lub zabitym w górach! Bardzo ważna jest również część psychologiczna!

Musisz być stabilny emocjonalnie, spokojny, ale gotowy do pracy pod wielką presją. Musisz być przygotowany na ekstremalne warunki pogodowe, na poważne obrażenia, które musisz uważać.

Wszystkie informacje o tym, jak odpowiednio przygotować się do tej pracy, znajdziesz w naszym systemie narciarskim. Nawet nie myśl, aby zrobić to samemu i nie edukować w tej dziedzinie! Możesz łatwo zagrozić wszystkim wokół siebie, w tym sobie, jeśli nie jesteś przygotowany z wiedzą. 

Co to jest Narciarski Dekalog FIS

trasie zjazduFIS jest najwyższym na świecie organem zarządzającym międzynarodowymi sportami zimowymi i odpowiada za dyscypliny olimpijskie: narciarstwo alpejskie, narciarstwo biegowe, skoki narciarskie, kombinację norweską, narciarstwo dowolne i snowboard.

FIS jest również odpowiedzialny za ustalanie międzynarodowych zasad konkurencji. Organizacja zrzesza obecnie 132 krajowe związki narciarskie i ma siedzibę w Oberhofen am Thunersee w Szwajcarii.

FIS został założony 18 lutego 1910 roku, kiedy 22 delegatów z 10 krajów połączyło się, tworząc Międzynarodową Komisję Narciarską w Christianii (NOR) i służyło od 1910 do 1924 roku. Grupa stała się formalnie znana jako Międzynarodowa Federacja Narciarska 2 lutego 1924 roku podczas pierwszych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Chamonix we Francji z udziałem 14 państw członkowskich.

przestrzeganie znaków narciarskich Federacja organizuje następujące dyscypliny sportów narciarskich, w których nadzoruje zawody Pucharu Świata i Mistrzostwa Świata.

Mistrzostwa Świata FIS odbywają się co dwa lata, zwykle w lutym i marcu poza numeracją lat.

Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim obejmują konkurencje medalowe w downhillu, supergigancie, slalomie gigancie, slalomie i zawodach drużynowych.

Mistrzostwa Świata w narciarstwie dowolnym i snowboardzie połączyły siły w 2015 roku w Kreischbergu (AUT), tworząc największe Mistrzostwa Świata w sportach zimowych z 25+ medalami przyznanymi w dziedzinie muldów, anten, skicrossu, snowboard crossu, ski big air, snowboard big air, skislopestyle, snowboard slopestyle, skiski halfpipe, snowboard half pipe, slalom równoległy i równoległy slalom gigant.

znaków narciarskichMistrzostwa Świata w lotach narciarskich odbywają się co dwa lata parzyste. FIS dodatkowo organizuje Mistrzostwa Świata w swoich nieolimpijskich dyskach, w tym Telemark, Speed Skiing, Grass Skiing i Masters, oprócz licznych Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym organizowanych corocznie.

Podczas gdy istnienie narciarstwa jako środka transportu jest bardzo stare, jego praktyka jako sportu jest stosunkowo nowa.

Nie został opracowany w Norwegii aż do 1850 roku, kiedy pierwsze wyścigi odbyły się wokół miasta Christiania, które później stało się miastem Oslo. Od 1870 roku kraje alpejskie były z kolei dotknięte szybkim rozwojem narciarstwa jako sportu: pierwsze zawody w Niemczech w 1879 roku.

Narciarski Dekalog FIS

stanu trasyNarodowe związki narciarskie pojawiły się kolejno w Rosji (1896), Czechosłowacji (1903), Stanach Zjednoczonych (1904), Austrii i Niemczech (1905) oraz Norwegii, Finlandii i Szwecji (1908).

W latach 1910-1924 Międzynarodowa Komisja Narciarska starała się monitorować rozwój narciarstwa wyczynowego na całym świecie. W 1924 roku, podczas pierwszych Zimowych Igrzysk Olimpijskich, Komisja ta dała początek Międzynarodowej Federacji Narciarskiej.

31 oficjalnych muzeów narciarskich FIS na całym świecie poświęconych jest prezentacji historii narciarstwa. W 13 krajach miłośnicy sportów zimowych mogą dowiedzieć się więcej o początkach swoich sportów. Chociaż wyścigi FIS są “wyścigami międzynarodowymi”, zaczynają się w Twoim regionie.

krzyżowanie torów jazdyW miarę doskonalenia możesz kontynuować wydarzenia krajowe i międzynarodowe. Twój trener powinien być w stanie pomóc w ustaleniu, czy jesteś w stanie wziąć udział w zawodach FIS i dlatego będzie musiał być zarejestrowany w FIS.

Sportowcy pierwszego roku FIS nie mogą rywalizować na półkuli południowej. Pierwszoroczniacy FIS mogą trenować na półkuli południowej, ale nie mogą rywalizować.

poboczem trasy

Kodeks zachowania dla narciarzy i snowboarderów

Wzgląd na inne osoby

Każdy narciarz lub snowboarder powinien zachować się w taki sposób, aby nie stwarzać niebezpieczeństwa ani szkody dla innej osoby.

Sposób jazdy na nartach i snowboardzie oraz panowanie nad prędkością

Każdy narciarz lub snowboarder powinien kontrolować sposób jazdy. Powinien on dostosować szybkość i sposób jazdy do swoich umiejętności, rodzaju i stanu trasy, warunków atmosferycznych oraz natężenia ruchu.

Wybór kierunku jazdy

Narciarz lub snowboarder nadjeżdżający od tyłu musi wybrać taki tor jazdy, aby nie spowodować zagrożenia dla narciarzy lub snowboarderów znajdującym się przed nim.

Wyprzedzanie

Narciarz lub snowboarder może wyprzedzać innego narciarza lub snowboardera z góry i z dołu, z prawej i z lewej strony pod warunkiem, że zostawi wystarczająco dużo przestrzeni wyprzedzanemu narciarzowi lub snowboarderowi na wykonanie przez niego wszelkich zamierzonych lub niezamierzonych manewrów.

Ruszanie z miejsca i poruszanie się w górę stoku

Narciarz lub snowboarder, wjeżdżając na oznakowaną drogę zjazdu, ponownie ruszając po zatrzymaniu się, czy też poruszając się w górę stoku, musi spojrzeć i w górę, i w dół stoku, aby upewnić się, że może to uczynić bez zagrożenia dla siebie i innych.

Zatrzymanie na trasie

O ile nie jest to absolutne konieczne, narciarz lub snowboarder musi unikać zatrzymania się na trasie zjazdu w miejscach zwężeń i miejscach o ograniczonej widoczności. Po upadku w takim miejscu narciarz lub snowboarder winien usunąć się z toru jazdy możliwie jak najszybciej.

Podchodzenie i schodzenie na nogach

Narciarz lub snowboarder musi podchodzić lub schodzić na nogach wyłącznie skrajem trasy.

Przestrzeganie znaków narciarskich

Każdy narciarz lub snowboarder winien stosować się do znaków narciarskich i oznaczeń tras.

Wypadki na stoku

W razie wypadku każdy narciarz lub snowboarder winien udzielić poszkodowanym pomocy.

Obowiązek ujawnienia tożsamości

Każdy narciarz, snowboarder, obojętnie czy sprawca wypadku, poszkodowany czy świadek musi w razie wypadku podać swoje dane osobowe.

Ogólny komentarz dotyczący Kodeksu FIS

Narciarstwo oraz snowboard, tak jak wszystkie inne sporty, pociągają za sobą ryzyko.

Reguły FIS należy traktować jako idealny wzorzec zachowania dla odpowiedzialnego i ostrożnego narciarza lub snowboardera, a ich celem jest unikanie wypadków na trasach narciarskich.

Reguły FIS odnoszą się do wszystkich narciarzy i snowboarderów. Obowiązkiem narciarza lub snowboardera jest zaznajomienie się z tymi zasadami oraz ich przestrzeganie.

W przypadku ich nieprzestrzegania, jeżeli dojdzie do wypadku, zachowanie narciarza lub snowboardera może skutkować pociągnięciem go do go do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.

You may also like

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00